فایده های جالب و شنیدنی از ایمپلنت دیجیتالی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 30
:: بازدید ماه : 92
:: بازدید سال : 904
:: بازدید کلی : 3977

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

فایده های جالب و شنیدنی از ایمپلنت دیجیتالی
دو شنبه 7 بهمن 1398 ساعت 18:5 | بازدید : 109 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

ایمپلنت دیجیتال یا ایمپلنت غیر دیجیتال

در چند سال اخیر دندانپزشکان معروف نظرسنجی در زمینه ایمپلنت دیجیتال از بیماران در رابطه با مزایای عمل کاشت ایمپلنت دیجیتال انجام داده اند؛ نتایج این نظرسنجی ها نشان می دهد که میزان رضایت بیماران از ایمپلنت دیجیتال حدود دو برابر بیشتر از ایمپلنت سنتی بوده است.

عمل کاشت ایمپلنت دیجیتال چیست؟

امروزه در زمینه کاشت دندان ، ایمپلنت دیجیتال مطرح شده است .ایمپلنت دیجیتال به وسیله کامپیوتر به صورت سه بعدی شرایط استخوان فک و موقعیت قرار گیری رشته های عصبی بررسی می شود . دندانپزشک می تواند با داشتن اطلاعات دقیق عمل کاشت ایمپلنت را با کمترین شکاف در فک طراحی کند.

درد جراحی در ایمپلنت دیجیتال نسبت به ایمپلنت سنتی به طور قابل توجهی کاهش میابد . به دلیل اینکه عمل جراحی ایمپلنت دیجیتال به منظور ایجاد کمترین شکاف ممکن طراحی شده است.

نکته قابل توجه این هست که درحین انجام مراحل کاشت دندان اطلاعات کاملا دقیقی با توجه به محل قرارگیری دندان اختیار پزشک قرار می گیرد که با استفاده از آن  دکترجراح می تواند مطمئن باشد که عمل جراحی کمترین آسیب را به اعصاب اطراف یا دندانهای مجاور وارد می کند. همچنین این راهنما به پزشک کمک می کند تا دقیق ترین و کوچکترین شکاف های ممکن را برای کاشت ایمپلنت دندان ایجاد کند.

ایمپلنت دیجیتال فوری یا یک روزه

ایمپلنت دندان بهترین گزینه برای جایگزینی دندان های از دست رفته می باشد . ایمپلنت دیجیتال دندانی یکی از شگفتی های دندانپزشکی مدرن هستند. ایمپلنت های دندانی دیجیتال نیاز به مراقبت خاصی ندارند و تا پایان عمر عملکرد خود را حفظ می کنند.

دندانپزشکی در چند سال اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است با تکنولوژی امروزی استفاده از ایمپلنتهای دندانی دیجیتال که جایگزین تاج دندان مصنوعی پروتزی سنتی شده اند؛ زیبایی و عملکرد به مراتب بهتری دارند.

هزینه ایمپلنت دیجیتال نسبت به ایمپلنت سنتی کمی بیشتر است اما به سبب آن مزیت هایی مانندداشتن اطلاعات دقیق در رابطه با جراحی ایمپلنت و سرعت در طی فرایند کاشت ایمپلنت دندان، عوارض جانبی حداقل و ایجاد لبخندی بی نقص و زیبا با بهترین کیفیت ممکن ارزش پرداخت هزینه آن را دارد.

آیا عمل جراحی ایمپلنت دیجیتال برای شما مناسب است یا خیر؟

برای جراحی ایمپلنت سن خاصی مد نظر گرفته نشده است . ایمپلنت بهترین روشی هاست برای کاشت دندان جایگزین دندان های از دست رفته می باشد .لازم است که بدانید که جای خالی دندان نه‌ تنها اعتماد به نفس شما را کاهش می دهد بلکه می‌تواند روی سلامت دهان و دندان شما تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

مزایای ایمپلنت دندان دیجیتال

  •        سرعت بیشتر در طی فرآیند ایمپلنت دندان
  •        حفظ بهتربهداشت دهان و دندان
  •        افزایش بهبود اعتماد به نفس
  •         نتایج بهتردر طولانی مدت تر
  •        امکان کاشت چند پایه ایمپلنت طی یک جلسه
  •        ایمپلنت های دیجیتال دندانی با ظاهری کاملا طبیعی
  •        بدون نیاز به چسب یا هرگونه ماده اضافه ای در هنگام ایمپلنت
  •       حفظ و پایداری دندان و جلوگیری از تحلیل استخوان و تحلیل لثه

مزیت هایی که ایمپلنت دیجیتال را متمایز می کند

کاشت دندان به روش دیجیتال به معنای  رعایت استانداردهای بسیار دقیق ، نگاه طبیعی ، احساس و عملکرد دندان و حتی سپری کردن زمان بهبودی کوتاه است.صرفه جویی بیش از 30 درصد در وقت و طول مدت درمان در ایمپلنت دیجیتال متصور است.

به دلیل دقت بالای ایمپلنت دیجیتال و استفاده از تکنولوژی روز دنیا عموما این جراحی با هزینه بیشتری روبرو خواهد بود.

علم کاشت دندان رو به تکامل است و هر روز تکنولوژی های جدیدتری در عرصه پزشکی خصوصا دندانپزشکی و کاشت تخصصی ایمپلنت ظهور و بروز می کند.

داشتن عکس های رادیولوژی برای کاشت ایمپلنت یکی از ضروریات این جراحی است. کلینیک دندانپزشکی آدرینا این امکان را از طریق راههای دسترسی خود فراهم آورده است که برخی از بیماران که خواستار این درمان هستند، می توانن با ارسال عکسهای رادیولوژی خود برای متخصصین این مجموعه شرایط خود را بیازمایند و در صورت داشتن شرایط ایمپلنت و انواع روشهای آن برای انجام این جراحی عمل نمایند.

معرفی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران

کلینیک دندانپزشکی دکتر شهریار الیاهو با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان  واقع دراطراف میدان ونک با در اختیار داشتن کادر مجرب شامل متخصصین مختلف این زمینه ، خصوصا متخصص بیهوشی برای بیماران که از دندانپزشکی ترس دارند ، جراح و متخصص پریودنتال، متخصص ساخت پروتز های دندانی و همچنین سایر متخصصین زیبایی برای لمینت دندان  در کادر خود، به عنوان معتبرترین دندانپزشکی تهران شناخته می شود که با ارائه هزینه های مناسب و ایمپلنت ارزان روزانه تعداد بسیار زیادی از بیماران برای انجام کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند 




:: موضوعات مرتبط: دنداپزشکی ایمپلنت , ,
:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , مشاوره رایگان ایمپلنت , مراحل كاشت ايمپلنت دندان , ایمپلنت دندان ارزان , مشاوره آنلاین ایمپلنت , ایمپلنت دندان جدید , ایمپلنت دندان خوب , ایمپلنت دندان دیجیتال , ایمپلنت دندان ایمن , ایمپلنت استخوان تحلیل رفته , بهترین ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان ایرانی , ایمپلنت دندان روش جدید , طول درمان ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان بدون درد , ایمپلنت دندان فوری , ایمپلنت دندان کامل , ایمپلنت دندان جلو بالا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: